dimarts, 13 de setembre del 2011

PRIMER ANIVERSARI DEL BLOG

Avui fa un any que vaig començar aquest blog. Ha estat un recorregut ple de descobriments, de trobades i retrobaments, i de noves coneixences.
Ara, ho haig de confessar, en sóc adicta... Addicta a explicar el que sento, adicta a compartir el que sé i el que aprenc dia a dia, addicta als vostres comentaris i a la vostra companyia.
Aquest és un camí que no podria haver recorregut sense la vostra col·laboració i és per aixó que us ho agraeixo, Si així ho voleu, continuarem recorrent-lo junts.
L'aprenentatge ha estat joiós i ple d'experiències enriquidores; espero que, amb la vostra ajuda, continuii sent-ho.


Ara fa un any vaig obrir la porta a un món, per a mi, desconegut


Un món que m'ha permès decobrir molta bellesa


El camí de la bellesa passa per la serenitat i la felicitat... Espero que puguem fer-lo junts molt de temps.

Vull agrair al meu germà la seva ajuda i paciència, sense ell tot aquest petit miracle no hagués estat possible.

(fotografies: Elisenda Ortega)


7 comentaris:

ana tome ha dit...

Aquí estaré!si no es cada día es porque el tiempo no me lo permite! siempre busco una frase, pintura etc. algo nuevo que me desconecte del día a día. Abrazo!

Elisenda Ortega ha dit...

Ana, me alegra que mis entradas te ayuden a desconectar, son mis sueños, y para eso son los sueños, no?
Un abrazo!

Ana A.L.P ha dit...

Precioso de verdad,un blog es una prolongación del alma,un experimento audiovisiual,con mil recursos que nos permiten expresarnos ..¡¡y eso por supuesto crea adicción!!:)
Una adicción muy sana y compartida.
Un abrazo.

Lucy ha dit...

Hola Elisenda! Felicidades por este año de blog y por compartir toda esta sensibilidad y belleza que expresas en él, además de tan hermosas fotografías...

Un abrazo
Lucy

Maria Cristina ha dit...

Hola Eli, ja se que no estas acostumada a que escrigui en el blog, de fet ja saps que no ho faig mai, això si, el miro i segueixo les teves passes. Moltes felicitats i gràcies per ajudar-nos a "volar" i allunyar-nos de vegades del dia a dia. Petons MC

Elisenda Ortega ha dit...

Tienes razón Simoneta, crear el blog ha sido como decubrir una puerta que te conduce a muchas otras y cada una que abres es un nuevo y gratificante descubrimiento. Lucy, gracias también por tus comentarios, yo también disfruto mucho de mis paseos por tus blogs. M.C. ha estat una molt agradable sorpresa llegir el teu comentari i saber que segueixes el meu blog amb asiduitat, gràcies per fer-m'ho saber. Una abraçada!

Roser Regada ha dit...

Moltes felicitats Eli !!!! una abraçada molt forta