dijous, 29 de setembre del 2011

A la recerca de la bellesa: ANNA BRAHMS

Els que em seguiu des de fa un temps, ja sabeu la importància que te per a mi la bellesa, com ja vaig explicar a la meva entrada: Petites coses que em fan feliç: el meu jardi.
Avui la meva recerca m'ha portat a aquesta meravellosa artista, Anna Brahms, que ha creat un món oníric i únic, on les marionetes, titelles i ninots es basen en personatges dels contes de fades i de la literatura clàssica.
L'Anna Brahms va somiar un món de fantasia i després l'ha creat fisicament perquè els demés en gaudim.


Entra en el bosc encantat, tu que t'atreveixes...


Coneix nous personatges que et faran somiar


aprecia a la teva fada


tan sols si tems la foscor, si tremoles, desapareixeran.


En aquest món no hi te cabuda la por





Meravellós món de la fantasia em connectes amb la bellesa!


2 comentaris:

Ana A.L.P ha dit...

Ah,sencillamente me encanta!!!Me fascinan las marionetas y las muñecas,precisamente tenia en mente un post sobre el tema,hay muchas imagenes hermosas en Internet,entre ellas las de Brian Froud,un magnifico ilustrador de fantasía que ha trabajado para peliculas ya clásicas,como "El Cristal oscuro","Dentro del laberinto",y muchos libros de Hadas(Tengo una entrada sobre él en el blog..)
Esta artista me recuerda sus obras.
Elisenda,es maravilloso compartir estas"pequeñas"-GRANDES cosas que hacen felíz al alma...
Que tengas el mejor fin de semana,conectada siempre a la tan necesaria Belleza..
Un gran abrazo!!

Elisenda Ortega ha dit...

Que bueno y gratificante es compartir, verdad? En cuanto pueda entraré en tu blog a mirar la entrada de Brian Froud, seguro que será un grato descubrimiento. Un abrazo y que tengas también un feliz fín de semana!