dilluns, 16 de juny del 2014

DESCANS.

Al final tants projectes m'han atrapat, són massa coses, molts projectes en marxa, treballant per realitzar molts somnis ... i no puc atendre el meu benvolgut blog tal com es mereix i voldria, així que em prendré un descans. 

No és un comiat, és un fins aviat i, per descomptat, continuaré seguint els vostres meravellosos blogs que he anat seguint fins avui.

No desaparec, em trobareu al facebook, on també podreu seguir la pàgina de Creuers del'ArT i veure les activitats que duem a terme des de la nostra associació CAU del'ArT Pirineus.


Com a comiat us deixo aquesta meravellosa videoconferència, els principis de la qual comparteixo totalment, estic agraïda a tantes coses! I és cert, l'agraïment, el reconèixer tot el meravellós que hi ha en la meva vida, em produeix una gran alegria i em fa sentir feliç. No sempre és fàcil reconèixer el bé que tenim en la nostra vida, no sempre som conscients d'això i massa vegades centrem la nostra atenció en el dolent o negatiu, donant-li una desmesurada importància i proporció. Fa poc vaig sentir a l'escriptora i coach Míriam Sobirana, que per cada pensament negatiu necessitem quatre de positius! Us imagineu el dany que arriba a fer-nos un pensament negatiu?

Be, us deixo doncs amb amb David Steindl - Rast, monjo benedictí cofundador del centre d'Estudis Espirituals.
Continuo la meva particular i incansable cerca de bellesa, gran regal que alimenta la nostra vida, el nostre esperit. 
Només és un descans, res no es deté, tot continua.


3 comentaris:

Princesa Nadie ha dit...

Querida Elisenda
Te entiendo perfectamente ...a veces nos involucramos en demasiadas cosas que nos ocupan demasiado tiempo y al final no podemos disfrutar de ellas...
Tómate el descanso que necesites y se feliz
Un Beso grande!

Siddharta ha dit...

Sé de què parles .... jo també em vaig prenent descansos en el blog. No puc dedicar-li el temps que voldria, ni puc dedicar tampoc el temps que voldria als blogs amics.

Una abraçada ben forta.

Oracion nocturna ha dit...

¡Gracias por este contenido!