divendres, 14 de març del 2014

ELS PETITS DETALLS.

La vida està composta de petits detalls que, com les peces d'un trencaclosques, van encaixant en el nostre dia a dia. Segons triem les peces, podem construir un entorn de bellesa que alimenti la nostra ànima  creant un entorn de serenitat.

Són aquests petits detalls o "Aquellas pequeñas cosas" com diu Joan Manuel Serrat, les que donen sentit a la vida, a la nostra vida.

"Son aquellas pequeñas cosas,

que nos dejó un tiempo de rosas
en un rincón,
en un papel
o en un cajón."

Avui us mostraré les petites peces del meu "trencaclosques" particular que vaig construint, aquí i allà, per envoltar-me de bellesa.

Tenia uns canelobres i un marc daurats que no encaixaven amb la decoració de casa cada cop mes "Shaby Chic", vaig pintant de color clar tot el que m'envolta, així que vaig decidir pintar-los, junt amb una petita tauleta de nit.
Així van quedar, a l'espera de ser col·locats i donar nova llum a un racó de casa. (encara no he decidit quina imatge posar al marc). 
Aquí teniu el racó que ara il·luminen els canelobres. 
També vaig canviar fundes, coixins... per crear un entorn més primaverenc, aquí els hiverns son molt llargs...
També us ensenyaré com he creat un bodegó a la entrada de casa, amb uns vells, però molt estimats per a mi, llibres que la meva mare em va regalar a la meva adolescència.
Amb l'ajuda d'una amiga els vam folrar i engalanar amb teles i puntes... 
Ara ens donen la benvinguda quan arribem a casa!
Ah, però la febre primaverenca m'ha donat molt fort i pinto cadires, tamborets...aquest cop per la cuina.

I ara us ensenyaré els "petits detalls" que han creat unes estimades amigues, font constant d'inspiració creativa, a casa seva.





No es preciós? Son meravellosos "detalls" creats per elles mateixes, amb la seva imaginació i il·lusió.
A les revistes veus cases Increibles però sovint penso que els falta ànima, son tan perfectes, però els falten petits detalls que li donin un aire més íntim i personal, jo valoro més allò que es crea un mateix, més personalitzat, no?

Avui, meravellós dia primaverenc, pot ser "Un gran dia", com ens diu Serrat amb aquesta cançó, desitjo que ho sigui per a tots, i no oblideu el petits detalls que donen sentit a la nostra vida!



*Podeu veure diferents creacions al meu blog reciclaicrea i al Facebook.
Desitjo que us hagi agradat, potser em voldreu ensenyar els vostres "petits detalls?

3 comentaris:

Princesa Nadie ha dit...

Querida Elisenda
Me encantan todos esos cambios llenos de detalles hechos con cariño que dan a las casas calor de hogar y dicen mucho de sus habitantes
Un Beso

Luján Fraix ha dit...

Que lindo Elisenda, una vez te pregunté del chabby chic y me dijiste que es un estilo que perdurará en el tiempo, ahora veo que estás transformando todo como yo que estuve pintando muchas cosas. Es realmente hermoso, no deja de sorprenderme ese estilo tan fino, y romantico. Los libros decorados!!! hermosos.

Besos y felicitaciones por el marco y los candelabros que quedaron divinos.

Princesa Nadie ha dit...

¡Feliz Primavera!
Besos y flores para tí