dijous, 26 de juliol del 2012

BAGNÈRES- DE- LUCHON

Una petita sortida, una escapada, i mireu quina bellesa. Avui voldria compartir un bonic racó dels Pirineus francesos.
la Catedral
Arranjaments florals 
Els carrers
Flors arreu de la Vila
Petits i acollidors restaurants
I jardins


Barreja de colors en els arranjaments florals
Al fons les termes romanes, úniques a Europa

Un bonic llac


Els cignes i els seus pollets

Boniques i senyorals cases davant del llac

 A França sempre trobem un riu que travessa el poble 



Desitjo que us hagi agradat. He volgut transmetre-us una mica de la bellesa que vaig contemplar i espero que aixequi el vostre ànim com va alegrar el meu... i si passeu pels Pirineus francesos visiteu aquest bonic indret.

7 comentaris:

Princesa Nadie ha dit...

Querida Elisenda
No sabría vivir sin flores ni sin vegetación a mi alrededor ,un lugar así es idílico para mí
Gracias por hacer que mi mirada se ilumine con tus imágenes
Un Besdo

Siddharta ha dit...

Quina preciositat! Gràcies per fer-nos compartir allò que t'emociona. Veig que ho passeu bé, eh?

Una abraçada ben forta.

Albert.

Elia ha dit...

Maravillosas fotografías!
son un sueño...

saludos
^^

Luján Fraix ha dit...

QUE BELLEZA!!!
TODO ME HA IMPACTADO, QUÉ LUGARES PARADISÍACOS, TIENES UNA SUERTE AMIGA MÍA!!! VIVES EN EL PARAÍSO. YO TENDRÍA QUE DEJAR LA ARGENTINA HE IRME PARA ALLÁ. ME ESTOY PERDIENDO DE TODO...

ESAS MACETAS CON FLORES SON DIVINAAAAS.

HERMOSAS FOTOS.

BESOS

Unknown ha dit...

Hola Elisenda, he descobert el teu blog a través de Luján Fraix, i amb el teu permís em quedo per aquí. Veig que coincidim en moltes coses.
Una abraçada.

Elisenda Ortega ha dit...

Gràcies a tots/es per visitar el meu racó, es un plaer compartir amb vosaltres tot alló que m'emociona i tinc amb molta estima els vostres comentaris.
Princesa, las flores también son para mi la luz que ilumina mi mundo.
Albert, sempre estic disposada a compartir amb vosaltres alló que tant m'agrada.
Luján, no tienes que abandonar tu hermosa tierra, podemos compartir tanto!
Elia, gracias por tus elogios.
y Lidia, benvinguda al meu blog, desitjo que t'agradi i continuis visitat-me.

Luján Fraix ha dit...

NO DEJO DE PENSAR QUE VIVES EN UN EDÉN ELISENDA. TODO ES BELLÍSIMO, ADEMÁS TIENES LA SUERTE DE VISITAR CASAS DE GENTE TAN NOBLE COMO LAS QUE ME MENCIONAS EN MI BLOG. YA HE TOMADO NOTA PARA HACERLES UN HOMENAJE.

CON RESPECTO A TUS ENTRADAS, LAS VI LA OTRA VEZ... YA ME HABÍAS NOTIFICADO, SÓLO QUE AHORA HE ANOTADO BIEN PARA REALIZAR MI ENTRADA A QUIENES FUERON TAN HERMOSAS PERSONAS.

UN BESO GRANDE.

PD VIVIR EN ARGENTINA HOY EN DÍA NO ES LINDO. NO SE PUEDE SALIR A LA CALLE PORQUE TE MATAN PARA QUITARTE EL CELULAR, LA CARTERA, TODO LO QUE LLEVAS.