dilluns, 11 de juny del 2012

KITARO

Avui us deixo un regal: Kitaro.
Kitaro (1.953), és un compositor japones dins del moviment anomenat "New Age". La música que va compondre per la série "La Ruta de la seda", li va donar fama i reconeixement mundial. 
La seva música ha estat reconeguda per els seus missatges de pau i espiritualitat.

"Aquesta música no ve de la meva ment. És del cel i passa pel meu cos i els meus dits a través de la seva composició. Jo mateix m'ho pregunto, doncs no se ni llegir ni escriure música, però els meus dits és belluguen... i em pregunto, De qui és aquesta cançó? Jo composo les meves cançons, però no son les meves cançons..."



Vaig tenir la sort de presenciar dos dels seus concerts a Barcelona, i puc assegurar que la seva música et transporta a un món diferent, et connecta amb la part més sensible de tu mateix.

*Si en voleu saber més i conèixer la seva obra, aquí teniu la seva web